چگونه می‌توان روح انسان را اندازه گرفت؟
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

شما چگونه روح را توصیف می‌کنید؟ وقتی که قرار باشد یک مفهوم را با کلمات توصیف کنیم، پیدا کردن یک تعریف مناسب می‌تواند مشکل باشد. آیا روح نوع رفتار یک شخص است یا طبیعت عادی و انسانی آنها، یا آنکه یک معنای عمیق‌تر و پیچیده‌تر در پشت آن نهفته است؟

 

به گزارش آلامتو به نقل از هافینگتن پست ؛ هرچند یافتن یک تعریف کامل برای روح می‌توان چالش‌برانگیز باشد، یک عصب‌شناس به نام میگوئل نیکولیس باور دارد که می‌توان روح را اندازه‌گیری کرد— و این تفاوت میان باورهای انسان‌ها و نگاه‌های متنوع آنها به جهان را توضیح می‌دهد.

او در این مورد گفت “من فکر می‌کنم که کلمۀ روح – بستگی دارد چه چیزی را با آن تعریف کنید. اگر که یک هالۀ روحانی که خارج از بدن است را تعریف می‌کنید، من نمی‌توانم آن را اندازه بگیرم. اگر که روح را با طبیعت انسان یکی می‌داند، مراتب رفتارها و واکنش‌هایی که ما می‌دانیم انسان‌ها تحت شرایط بخصوص از خود نشان می‌أهند، قابل اندازه‌گیری است.”

او توضیح داد که ذهن ما فرصت‌های بی‌پایانی را برای اندازه گرفتن چگونگی رفتار یک انسان در یک موقعیت بخصوص به ما می‌دهد، و با مطالعۀ این ما می‌توانیم سر در بیاوریم که چه چیزی باعث می‌شود یک رفتار مشخص را داشته باشیم. نیکولیس در ادامه گفت “ذهن نیاز به یک داستان دارد، ذهن نیاز به یک نمایشنامۀ منطقی دارد که بگوید ما از کجا آمده‌ایم و به سمت چه چیزی می‌رویم.”




:: موضوعات مرتبط: مطالب گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: چگونه می‌توان روح انسان را اندازه گرفت؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 2425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 6 مهر 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی